Nocny craze

Copyright by striatic
Przejdę od razu do meritum. Opisywany przeze mnie suplement DS Craze powinieneś brać jedynie w dzień. Szczególnie gdy jesteś diabetykiem. Zrobiłem błąd i wziąłem go wieczorem wiedząc, że fajnie pobudza ciało i umysł. Efekt został osiągnięty, ale jest jedno "ale". Wziąłem 1 miarkę o 19:00, spodziewałem się, że nie zasnę długo i rzeczywiście problem był - do 1 w nocy byłem rozbudzony, potem sen był dość kiepski. Ok. 5 rano się obudziłem i zmierzyłem cukier - 150! Prawdopodobnie to wina suplementu, głowy nie dam, ale nie widzę za bardzo innych możliwości. Podejrzewam podwyższony kortyzol, który pobudza wątrobę do produkcji glukozy. Na jakieś marsze całonocne czy bieganie po lesie można by Craze'a polecić, na wieczorną pracę umysłową nie. 
Tak więc ostrożnie z tym stackiem!

Komentarze

Popularne posty