Fenylopiracetam (phenylpiracetam) - mój test suplementu Demiurge (Antaeus Labs)



Suplement ten jest stosowany głównie jako "doping mózgu", ma szereg ciekawych cech i jest bezpieczny w użyciu. W Polsce chyba nie jest zatwierdzony do spożycia przez ludzi, więc nie polecam jego używania. Mi się czasem zdarza jednak połknąć niechcąco tabletkę, tak jak małym dzieciom rozsypane koraliki, które również nie są zatwierdzone do spożycia :)

Suplement ten ma takie właściwości:

  • zwiększa wydolność fizyczną
  • zwiększa wytrzymałość na zimno i stres
  • działa przeciwlękowo i przeciwbólowo
  • stymuluje pracę mózgu
  • działa neuroprotekcyjnie
  • ma działanie anorektyczne czyli zmniejsza łaknienie.

Więcej dokładnych informacji znajdziesz tutaj:
http://braindoping.pl/fenylopiracetam/28-fenylopiracetam-1g.html

Ja stosowałem fenylopiracetam firmy Antaeus Labs, który kupuję w USA bo jest taniej niż w Polsce, licząc nawet z przesyłką! Suplement nazywa się Demiurge i zawiera 60 kapsułek 50-miligramowych. Zamawiam zwykłą, najtańszą pocztą i dochodzi bez problemu. Tutaj link:

http://www.nutraplanet.com/product/antaeus-labs/demiurge-60-caps.html

Dla mnie istotne jest działanie zwiększające skupienie i kondycję fizyczną ORAZ działanie zmniejszające głód. W zasadzie mam zamiar wykorzystać ten suplement głównie do sesji odchudzania, ale jednocześnie jako przetreningówkę. Odchudzanie wymaga dawek 100-200mg dziennie, ja zaczynam od 100 mg (2 tabletki), ponieważ czuję wyraźnie to działanie już przy tej dawce. Suplement ten podobno powoduje dość szybkie przyzwyczajenie organizmu, co skutkuje zmniejszeniem efektów, więc zaleca się robić przerwy w jego stosowaniu. Ja będę tu działał dość przypadkowo, robiąc przerwę jednodniową co 2 lub 3 dni, żeby odczuwać ciągle jego działanie. Sesja odchudzania z tym suplementem może trwac 30-60 dni.

Ja zazwyczaj biorę Demiurga rano, przed jedzeniem, lub wraz z pierwszymi kęsami śniadania, żeby łatwo wszedł w krwioobieg. Pozytywne odczucia (choć subtelne) pojawiają się po ok. godzinie i trwają kilka godzin. Czy będę dzięki temu mniej jadł? Nie wiem, choć za każdym razem, gdy brałem go wcześniej, ale niesystematycznie, odczucie większego nasycenia miałem praktycznie zawsze.
Na siłowni nie ćwiczę na siłę, więc nie wiem, czy poprawia moją wydolność fizyczną, ale ufam że tak. Mięśnie są sterowane mózgiem, a lepsza praca mózgu musi przekładać się na większą ilość impulsów nerwowych lub mocniejsze impulsy. Skupienie natomiast odczuwam przy pracy na komputerze, np. ten post piszę z przyjemnością i całkiem swobodnie, słowa przychodzą mi z łatwością. Kilka godzin temu wziąłem 100 mg Demiurga, potem siłownia (różne zabawy crossfitowo-siłowe) i teraz tekst. Zobaczymy, jak sytuacja się rozwinie, od jutra zaczynam nowy program treningowy po 2-tygodniowej przerwie, do tego dieta przesunięta nieco w stronę low-carb. Chciałbym zjechać ok. 2 kg w pierwszym i 2 kg w drugim miesiącu i to będzie dobry pierwszy milestone na drodze do wymarzonej sylwetki. Dam znać, czy Demiurge mi pomaga.





Komentarze

Popularne posty