Odchudzanie z Trec ClenBurexin 2 - moje wnioski i opinie


Jakiś czas temu kupiłem ten spalacz tłuszczu sugerując się opiniami z sieci. Używałem go około 3 tygodnie (zaraz okaże się, dlaczego tak krótko) i mogę co nieco o nim już napisać. Kupiłem go dlatego, że ciągle szukam sposobów na pozbycie się paru kilogramów tłuszczyku ale oczywiście nie chcę ograniczyć jedzenia :) To by było za proste, hehe.

Producent (TREC) zaleca brać 2x dziennie po 2 tabletki. Tak zrobiłem. Wnioski:
1. Pobudzenie jest bardzo dobre, przyjemne. Chce się ruszać po tym.
2. Grzeje w brzuchu, co nie oznacza od razu, że coś tam spala, ale w żołądek pali jakiś czas.
3. Nadaje się na pobudzacz przedtreningowy, sporo w tym jest kofeiny.
4. Działa, przynajmniej trochę, i na pewno na początku.
5. U mnie świetnie tłumi apetyt, mogę przedłużyć niejedzenie poranne o kilka godzin bez zauważalnego głodu.

Schudłem niewiele, ok. 1 kg w około 3 tygodnie, ale nie ograniczałem jedzenia. To nie było wahnięcie wagi, ale raczej linia trendu (używam aplikacji Libra na Androida).
Zaprzestałem stosowania tego suplementu, gdy okazało się, co on wyprawia z glukozą we krwi. Zanim doszedłem, o co chodzi, minęło trochę czasu, jednak eksperymenty potwierdziły moje przypuszczenie, że ClenBurexin bardzo podwyższa cukier, nawet o kilkadziesiąt jednostek!
W międzyczasie znalazłem potwierdzenie, że kofeina tak może działać, szczególnie podana wieczorem, a że dawki różnych form kofeiny w tym preparacie są duże, to w tym upatruję przyczynę tych skoków cukru.

Tak więc skończyło się na tym, że nieco schudłem, potem z różnych przyczyn to odrobiłem z nawiązką (siłownia + kreatyna itp). Nadrobiłem oczywiście tłuszczem, mięśniami i wodą.

Zastanawiając się, jak mógłbym używać tego preparatu, bo działanie pobudzające i antygłodowe ma świetne, doszedłem do następujących wniosków:
- w dni gdy ćwiczę na siłowni nie mogę go stosować, bo po siłowni często bardzo chce mi się jeść i często są to węglowodany, co w połączeniu z efektem podnoszenia poziomu glukozy będzie dużym problemem, głównie w porze nocnej,
- w dni gdy nic nie ćwiczę i jem normalnie też nie mogę go stosować,
- w dni, gdy ćwiczę wcześnie rano mogę ewentualnie wziąć 2 kapsułki rano, do wieczora mi przejdzie (w dzień cukier łatwo kontrolować, no i nie rośnie niekontrolowanie bo zawsze jakiś ruch człowiek ma)
- najlepiej stosować w dni, gdy chcę zrobić sobie głodówkę (post) 16-24 godzinną. O głodówkach napiszę jeszcze kiedyś.
W każdym razie głodówka mija miło, cukier u mnie podczas postu ma tendencję do jazdy w dół, więc lekkie podtrzymanie nie szkodzi, problemu nie mam też w nocy.

To jest recenzja oczywiście z punktu widzenia diabetyka,  u ludzi zdrowych problem wysokiego cukru może nie występować lub być słabszy. Należy jednak uważać, bo odchudzają się często grubasy :), a oni mogą mieć już stan przedcukrzycowy (czyli poranny cukier na czczo ok. 120-125).
Podniesienie cukru o 40 jednostek byłoby już uznane za normalną cukrzycę - a o tyle mi czasami cukier skakał.

Na marginesie dodam, że na próbę dałem żonie 2 kapsułki na spróbowanie rano, i nie poczuła NIC. Ani pobudzenia, ani redukcji głodu. Widać więc, że każdy ma inny organizm i inne reakcje.

Czy polecam ten preparat? Raczej tak, ale jeśli diabetykom, to z dużą ostrożnością! Warto też robić przerwy w stosowaniu, bo długie stosowanie pobudzaczy może doprowadzić do "adrenal fatigue", czyli "przemęczenia" nadnerczy.

Komentarze

  1. Chciałem szybko stracić wagę. Sprzedawca w sklepie swiatsupli.pl doradził mi, abym zaczął od najsłabszych spalaczy tłuszczu, a później przechodził do najmocniejszych. Stwierdził, że nawet najsłabszy na początku da mi duży wynik. No i faktycznie miał rację. Rewelacyjna obsługa.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli chodzi o te tabletki, to z powodzeniem polecam je wszystkim, przetestowalam na sobie. jednak gdy sie bralam za odchudzanie nie bralam zalecanej dawki a jedynie 1tabl. przed cwiczeniami. w ciagu 2tyg. waga spadala o 5-7kg i nie bylo efektu jojo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty