PES High Volume - moja opinia


Ten produkt kupiłem od razu gdy ukazał się na rynku, bo podobał mi się skład. Jakiś czas temu go skończyłem i mogę conieco napisać. Recenzja będzie krótka. Nie chce wnikać w elementy składowe, każdy może sobie doczytać u producenta, ja natomiast powiem, jak ten suplement odebrałem. Teoretycznie powinien on zwiększać bardzo produkcję tlenku azotu, co wpływa pozytywnie na pompę czyli napełnienie mięśni krwią. Więcej krwi, więcej składników odżywczych, szybszy wzrost mięsni.
Przyznam szczerze, że nie zauważyłem żadnej zwiększonej pompy mięśniowej na treningu, ani poza nim. Tego typu suplementy biorę czasami bez treningu, żeby wiedzieć czego się spodziewać i mieć porównanie do odczuć z treningu. Tutaj nie mam dobrych wiadomości. Po zdjedzeniu całej puszki pompę poczułem raz, ale nie jestem przekonany, że High Volume na to wpłynął. Po prostu czasem jest lepiej czasem gorzej w tym względzie.

Co do pozostałych właściwości, same pozytywy. Rozpuszczalność i smak pierwsza klasa. Używałem smaku Fruit Punch i był obłędny (niebieski). Jeżeli skład jest taki jak piszą, to na pewno na organizm to wpływa mimo, że tego specjalnie nie czułem. Mógłbym pić ten napój dla samego smaku (i tak robiłem), więc ostatecznie oceniam go dobrze. Jest tak smaczny, że mam ochotę kupić go ponownie :)


Komentarze

Popularne posty